AJAFO IT
Myszy.info - forum o myszkach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

AJAFO IT
 Ogłoszenie 
AJAFO IT

Poprzedni temat «» Następny temat
K?aniam si? nisko :)
Autor Wiadomość
Wamo 
Szara myszka


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: KCH
Wysłany: 2016-05-01, 17:28   K?aniam si? nisko :)
   Myszy: Mysz Uszatek


Mo?na napisa? o sobie poemat w wieku w którym jestem, jednak w sprawach mysich jestem zdecydowanym laikiem, jednakowo? ch?on? wiedz? o ww. jak g?bka odk?d w moim otoczeniu zamieszka? Tadek :wink:

Co wi?cej... za tak zwanego gówniarza mia?em chomika/chomiki, by? te? ?ó?w o pi?knym (jak na tamte czasy) imieniu E.T., by? pies... od bardzo bardzo niedalekiego czasu jest Myszek Tadek, ewentualnie Myszku :wink:

Co? o mnie? Hm... Nosferatu, uwielbiam muzyk? (rock, blues, metal), kie?ki rzodkiewki, czyta? ksi??ki, ziemniaki w ?upinach z ogniska, jazd? na rowerze, minimalny survival po??czony z bushcraftem, snooker'a, uwielbiam te? robi? fotki samolotom lataj?cym na wysoko?ci przelotowej, te ni?ej równie? mog? by?.

Co mnie tu przynios?o? G?ównie zawarta tutaj wiedza, chocia? czasem trzeba jej szuka? pomi?dzy wierszami. O, narzeka? te? lubi? :)

My?l?, ?e na pocz?tek wystarczy. Je?li zajdzie w?tpliwo?? zapraszam na pw, jako ?e jestem wredny i "zdzicza?y" to by? mo?e nie odpisz?... :razz:
 
 
trampka 
Myszo?ak


Imi?: Natalia
Pomogła: 12 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 27 Maj 2013
Posty: 632
Skąd: Siemianowice ?l?skie
Wysłany: 2016-05-02, 11:24   
   Myszy: Lusia, Tosia, Zuzia, Krysia, Marysia


hej hej :D witamy na forum.
mo?e co? wi?cej o Tadku? :D
 
 
 
Mysia panna 
Gadu?a Myszaty



Imi?: Paulina
Pomogła: 2 razy
Wiek: 24
Dołączyła: 22 Lis 2011
Posty: 376
Skąd: ?l?skie
Wysłany: 2016-05-02, 13:46   

Witaj :)
_________________
 
 
Wamo 
Szara myszka


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: KCH
Wysłany: 2016-05-02, 15:31   
   Myszy: Mysz Uszatek