AJAFO IT
Myszy.info - forum o myszkach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

AJAFO IT
 Ogłoszenie 
AJAFO IT

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa ja i nowy Mysz
Autor Wiadomość
zakreskowana
Szara myszka


Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 0
Wysłany: 2014-06-20, 11:25   Nowa ja i nowy Mysz

HEJ. Mam na imi? Asia i...
Wczoraj w nocy do??czy?am do posiadaczy myszek i... mam kilka pyta?. Od wczoraj jest z nami Mietek - bia?y laborek z czerwonymi oczkami, ma w?asne akwarium, domek, wod?, jedzonko, kawa?ek szmatki, bia?e r?czniki papierowe i rolk? po papierze. Natomiast jestem totalnie zielona z myszy. Mam dwa szczury (dziewczyny ju? doros?e) a Mietek jest taki malusi, kruszynka po prostu. Trafi? do mnie bo tak jak moje szczury mia? by? karm? dla w??a ale si? nie da? i ?y? z tym w??em tydzie? w terrarium. Przeczyta?am na forum co do przeczytania by?o, ale jednak mam troch? pyta?. Mój mysz jest ch?opakiem (tak mi si? wydaje, bo widz? chyba jajca), wiec wiem, ?e raczej go ju? z nikim nie po??cz? czy mo?e jest jeszcze jaka? na to szansa? Boj? si?, ?e go zagryzie inny mysz bo pachnie w??em a poza tym czyta?am,?e ch?opcy s? terytorialni... Jak to tak naprawd? jest? Dodatkowo pytam o klatk? bo mam tak? chorobówk? dla moich panien. Ona jest du?a jak na mysz (ale ma?a jak na szczura). Rozstaw pr?tów ok 7-9 mm (czy on mi nie ucieknie?). Co musz? zrobi? ?eby go tam przenie??? Wióry czy podk?ad dla zwierz?t (takie sprasowane w baldaski wióry) Czy mog? stosowa? na dno klatki/akwarium poch?aniacz zapachów który stosuj? u szczurasów?