AJAFO IT
Myszy.info - forum o myszkach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

AJAFO IT
 Ogłoszenie 
AJAFO IT

Poprzedni temat «» Następny temat
Heeeej ^^
Autor Wiadomość
Alicee 
Szara myszka


Imi?: Alicja
Wiek: 24
Dołączyła: 27 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2014-06-27, 14:32   Heeeej ^^

Wi?c tak... Jestem nowa na forum i nowa w temacie mysz :D .
Je?eli chodzi o to co ja tu w?a?ciwie robi?, to chc? mie? jakie? zwierz?tko domowe ( miesi?c temu zdech? mi myszoskoczek :C ). Przegl?daj?c ró?ne fora chcia?am mie? 2 szczurki, ale potem stwierdzi?am ze potrzebuje ogromn? klatk?, która zaj??aby mi po?ow? pokoju ...
Teraz w sumie zastanawiam si? nad 2 myszkami albo nad je?ykiem.. Ale je? pigmejski to spory wydatek ale je?eli o to chodzi to da?abym rad? go utrzyma?.. Mam straszny dylemat co do tego :/
Tak?e oto moja pe?na emocji i zwrotów akcji historia.
( Wakacje jej ! :D )
 
 
Shauni 
Starszy Myszaty



Imi?: Patrycja
Wiek: 28
Dołączyła: 29 Sie 2013
Posty: 51
Skąd: Swarz?dz
Wysłany: 2014-06-27, 15:48   
   Myszy: [*]: Spike, Ebi, Evi, Artystka, Fumi, Bosska, Amber, Vanilla, Markiza, Fabs, Spyro, Axel, Foster, Crash, Carmen


Witaj :smile:
_________________
 
 
 
Waterloo 
Mysi Bywalec


Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 169
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2014-06-27, 16:01   

A witam, witam :)
 
 
Minka. 
Myszowaty


Imi?: Sara
Pomogła: 1 raz
Wiek: 24
Dołączyła: 12 Mar 2013
Posty: 462
Skąd: Namys?ów
Wysłany: 2014-06-27, 16:02   

Witaj. ;)
_________________
 
 
AgAp
Myszo?ak


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 652
Wysłany: 2014-06-27, 16:39   

wiesz, praktyczniej jest mie? mysz, bo w razie problemów nie trzeba szuka? drogiego, specjalistycznego weta, jak do je?y
 
 
Hurricane 
MegaMysz


Imi?: :)
Hodowla: Fluventris
Pomogła: 3 razy
Wiek: 12
Dołączyła: 21 Wrz 2012
Posty: 1474
Wysłany: 2014-06-27, 16:46   

Hej!