AJAFO IT
Myszy.info - forum o myszkach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

AJAFO IT
 Ogłoszenie 
AJAFO IT

Poprzedni temat «» Następny temat
Mysz dominantka dr?czy inne
Autor Wiadomość
Tomaszu 
Szara myszka


Imi?: Tomasz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 8
Wysłany: 2010-05-08, 22:37   Mysz dominantka dr?czy inne

Witam - jako, ?e jestem nowy. Powitam si? tutaj, przy okazji tego tematu.

Zaczn? od tego, ?e w hodowli myszek jestem nowicjuszem, ale staram si? wszystko nale?ycie wykonywa?, lubi? wiedzie? to i owo o moich podopiecznych.

Trzy dni temu zadomowi?em w jednym akwarium 3 samiczki myszek z jednego chowu - chyba nie miotu, bo myszki s? w ró?nych rozmiarach - jakby starsze i m?odsze. W ka?dym razie zawsze mieszka?y razem.
Jedna z nich, wydaj?ca si? najm?odsz?, podskakuj?ca jak pch?a (czasami), biegaj?ca jak sprinter, przej??a wyra?nie nad pozosta?ymi (spokojnymi) dwiema dominacj?. Dzisiaj, przesz?a sam? siebie i zacz??a gania? myszki po ca?ym akwarium, i gdy ma do tego okazj? to gryzie je. Na razie nie dochodzi do rozlewu krwi, ale myszy wyra?nie boj? si? tej ma?ej... Nie wiem, czy dalej to obserwowa?, czy zastosowa? nadgorliwej myszce ma?e wakacje w izolatce...?
Dodam te?, ?e podejrzewam t? ma?? o ci??e :/ patrz?c na jej brzuch.... Ona ci?gle buduje i ulepsza gniazdo....

Co radzicie, jako do?wiadczeni w wychowywaniu myszy? Czy to normalne? Co robic?


Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kat 2010-09-07, 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mysie ADHD 
Mysi Rozmówca
Mój ma?y Sid... [']



Imi?: Myszo?wir!
Hodowla: Trójca Przenaj?wi?tsza. :P
Wiek: 113
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 235
Skąd: z Krainy Elfów. ;p
Ostrzeżeń:
 9/3/6
Wysłany: 2010-05-08, 22:41   
   Myszy: trzy panienki: Kredka (bia?a), Krówka (?aciata), Mysia (czarnulka). :] ?.P. Sid [']